Smile like you mean it

Träningen gick helt okej idag, men efter bara en timme var det dags för möte. Pratade igenom allt som hänt den sista tiden, inställningen hos ledare samt spelare och även lite annat som vi inte behöver gå in på.
 På onsdag blir det ett till möte med hela laget där vi ska bestämma i fall u-laget ska läggas ner eller inte. Jag är för det, för jag tycker vi är för få nu för att gå runt på två lag och att spela dubbelt sliter något ofattbart på kroppen. Dessutom tappar man suget.
Men vi får se hur det blir!

I eftermiddags fick jag besök av Tina också som hade med sig en försenad födelsedags present till mig. Tina är min "gudmor" eller vad man säger. Kul att prata lite med henne.
Presenten var ett silvrigt SNÖ armband, och jag blev jätteglad! Mitt gammla SNÖ armband blev stulet på en gympa lektion... Fattar inte hur folk kan med sådant :S

Nu ska jag sova, sleep well!


Emil är i Göteborg så har övervåningen för mig själv nu,
ensamt utan honom här hemma faktiskt!

Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback