Ten things I hate about you

Jag och mamma åkte in till stan och jag fick bytt jeansshortsen till en storlek större. Den vita tröjan jag fick fanns dock inte kvar i någon större storlek, skit synd jag gillade den verkligen!
Fick även köpt en skolavslutingsklänning, blev jätteförtjust i den. Dessutom passade den väldigt bra till skorna jag ska ha, så nu är frågan vad man ska ha över bara? Hoppas på fint väder så man inte behöver någonting.


Så ser den ut i ryggen


När affärerna stängde satte sig jag och mamma på rådhuskonditoriet och fikade en stund innan vi åkte till Nina som hade kalas. Var väl helt okej där, men eftersom jag ska upp tidigt imorgon och gå på Mich's konfirmation så åkte jag hem. Pappa ska  också upp och köra något cykellopp så han och jag tog motorcykeln hem ganska tidigt. Älskar att åka mc med pappa och det var en jättefin kväll så vi tog en extra sväng.

Nu ska jag sova, sov sött allihop!


Kommentarer
Postat av: Mich

Klänningen var as söt. Och hänger det här vädret i sig behöver du ingt över :*

2009-05-31 @ 07:04:48
Postat av: Emma

klänningen var vacker som jag vet inte vad!

du kommer säkert vara jättefin på skolavslutningen :'D

syns snart limpis :* <3

2009-05-31 @ 08:33:02

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback