@ school

Nu sitter jag och gör ett extra arbete i SO. Gick inte så bra på geografin, och för att jag inte ska behöva sänka mig sista terminen så gör jag en inlämning nu. Om naturfenomen tror jag det får bli, lite intressant i alal fall.

Freijman: Jadu Linnéa, det här gick ju itne så bra som vanligt. Ett riktigt djupduk från förra terminen, har du haft problem med livet på sista tiden?

Nej kära Freijman, jag har bara ingen motivation kvar. Men snart är det slut!


Gammal bild, typ de enda jag hade på skoldatan.



Nu får jag damp också, för Emma gör allt för att jag itne ska få någonting gjort. Drar undan min stol så jag rammlar, knyter fast mina skosnören i stolen, drar bort datamusen och bara är allmänt irriterande.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH! ´gud vad kul dte var :D

du har gjort min dag idag snygging :d



jag älskar dig! <3

2009-05-19 @ 11:01:16
Postat av: FL

Åhhå, foto at Lisen´s place! :D

2009-05-19 @ 16:28:24

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback