Saturday night

Dagen började med match, så det blev att gå upp rätt tidigt.  Matchen gick bra till en början, men sedan tog orken slut. Det märks att de flesta  redan spelat 2 matcher den här veckan.
Resultatet blev i alla fall 3-2, till Floby.



Efter det följde jag med Pappa till farmor en sväng och pratade lite med henne, och när jag kom hem var klockan ungefär fem.
Klockan sex begav jag mig till Michan för att prova kläder och fixa lite och vid halv åtta drog vi till pizzan där vi även träffade Matilda en stund.

När vi käkat klart var det meningen att vi skulle tagit moppen till vreten, där herrlaget hade bjudit in damlaget på fest, men Linda smsa och sa att hon kunde hämta oss så vi åkte bil dit med henne istället. Väl där var det massa folk, killarna drog vidare in till Skövde rätt fort men vi tjejer stannade kvar. Riktigt trevligt var det! Fast jag fick aldrig se Evves omtalade magdans, haha.


Nu ska jag sova, är helt slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, 2 matcher? :)

vi hade spelare som var inne på 4e matchen på en vecka idag ;)

imorrn blir 5e matchen på en vecka..

2009-05-17 @ 20:41:21
Postat av: Limp

Anonym? Jag tycker det är för mycket med tre matcher på en vecka (4 st på 8 dagar). I alla fall om man vill spela 90 minuter och prestera 100 % på matcherna.



Dessutom ska man ju träna dubbelt så mycket som match, och 5 matcher på en vecka = 10 träningar. Huh, skulle nog jag tappa suget efetr fotboll.

Och fem matcher på en vecka, hur många lag har ni egentligen i eran förening? :O



Vi har A och U, det räcker och blir över... (a)

2009-05-17 @ 21:48:48

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback