Nils 14 år

Usch här sitter jag med feber och mår allmänt dåligt, fjärde gången på tre veckor jag har feber nu.
Har vilat hela dagen men nu blir det till att åka iväg och fira min kusin, Nils, som fyller 14. Vi skulle egentligen ha sovit över där också och sedan skulle mamma skjutsat mig direkt till matchen imorgon, men eftersom inte jag mår bra så åker vi nog hem rätt tidigt.

Sedan är ju matchen imorgon då, får se om jag kan vara med. Det är så j'vla typiskt bara. Nu när jag precis fått börja spela för foten, så ska jag blir sjuk. Jag vill ju spela, hela min kropp vill spela....




Nu har jag  i alla fall duschat och fixat till mig lite, men det går verkligen inte att känna sig fräsh när man är sjuk


Hopppas ni får en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är jädrigt fin för att vara febrig sötnos ;$

2009-05-02 @ 17:01:40
Postat av: Emma

FY vad fin du är limp! <3<3

2009-05-02 @ 17:14:30
Postat av: Elin

jag gillar din banner skarpt!:].

och du är grymt söt tjejen.

kramkram

2009-05-03 @ 11:15:25
URL: http://makeitorbrakeit.devote.se
Postat av: Elin

sv: tackdu!:] jag säger det samma till dig.

2009-05-03 @ 13:57:45
URL: http://makeitorbrakeit.devote.se

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback