Fotbollsfeber...

...i dubbel betydelse.
Vaknade imorses och kände mig lite rosslig, men eftersom jag inte hade feber så övertalade jag mamma att få spela.
Väl i Vreten samlades laget och bytte om, taggade till ordentligt, och gick ut på plan med samma positiva inställning som alltid, och idag så gick det äntligen!

IFK Hjo, som vi mötte, gjorde första målet, men det dröjde inte länge förrens vi kvitterade. Sedan gjorde Hjo mål igen, 2-1, men vi kvitterade snabbt.Det fortsatte och Hjo gjorde 3-2, och vi kvitterade igen, men sedan var spelet vårat.
Hela andra halvlek var våran halvlek, och spelet funkade verkligen på alla sätt. Matchen slutade 4-3, helt rättvist.
Så jäkla gött, bra spelat alla brudar som var med! :*

Sedan måste jag även tillägga att de två ä-isarna, Mich och Lisen gjorde mål. Keep up the good work girls :D



Nu i efterhand känner jag att jag kanske inte borde spelat matchen, är lite hängig, så nu blir det nog vila resten av dagen.
Men en vinst blev det, och  just nu skulle jag inte valt bort den för något i världen! Så febern kan få överta min kropp i några timmar, om det nu är det den vill.

Imorgon blir det till att åka till KSS med Mich, kolla upp mina fotvalv och kanske få ilägg.



Kommentarer
Postat av: Mich

jag älskar dig hotti :D

2009-05-03 @ 14:56:57
Postat av: FL

du var bäst! :) <3

2009-05-03 @ 22:50:08

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback