1-1 mot Igelstorp

Inatt sov jag högst tre timmar, varav en spenderades i en trappa. Så det var ju ganska segt att gå upp i morses så att säga, men det gick allt.
Jag och Michan kom hem ungefär halv nio och då var det bara äta frukost sedan åka iväg på match.








De tappra nattbadarna ( + Matilda som inte fångades på bild )

 
Fegisen



Som tur var fick jag och Mich börja på bänken, och det var skönt at få en mjukstart. Matchen gick helt okej, spelet var ganska jämnt även fast Igelstorp hade flest målchanser. Vi låg under i halvlek, men i andra så fick jag peta in den med vänster. Älskar känslan!
Matchen fortsatte och det var ganska jämt, jag spelade i fram (inte varje dag) och när det var typ en kvart kvar sköt deras målvakt en boll i huvudet/ansiktet på mig på tre meters avstånd. Jag bara föll ihop, men det såg nog läskigare ut äv vad det var. Just nu gör det itne ont, bara lite dunk i huvudet och lite svullen på ansiktets vänstra halva.


Nu ska jag städa för imorgon :]


Kommentarer
Postat av: Mich

Du var jätte duktig, hur går det med ansiktet nu? <33

2009-05-23 @ 17:55:28
Postat av: emil

va elakt att lägga ut den bilden :(

men kul hade vi! <3

2009-05-23 @ 22:51:17

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback