trött x 100

Kom hem från träningen för en och en halv timma sen ungefär. Lika kul som alltid, var en ganska lugn träning idag och det var skönt eftersom vi alla var trötta efter helgens matcher.
Nu har jag tagit mig lite kvällsmat och pratat lite med mamma, och jag tänker krypa till kojjs ganska snart. Har inget i skolan just nu, förutom en inlämning på fredag, så nu kan man bara få leva lite.
Ska med Lisa hem imorgon också, lär bli lika kul som alltid!

Ha en bra natt, puss!


Finis Lisa, i bloggen kanske mest känd som mina goda labb-kollega, men oj så mycket mer! <3




Kommentarer
Postat av: labb-partner

jag älskar dig <3

2009-03-17 @ 21:48:51
Postat av: FL

saknar dig <3 :/

2009-03-18 @ 15:01:22

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback