@ school

Sitter i skolan och har allmänt roligt.
Försov mig imorses, men jag vet inte om jag kan kalla det "försovning" längre eftersom det har blivit min vanliga uppstignings tid.
Hann i alla fall upp till gd i tid där det blev fotbollstennis.
Nu har jag haft en underbart lärorik spanska lektion och en dramatisk religons fyrtiominutare.

Nu väntar jag på att gympan ska börja, kan hoppas på att Claes glömt bort att jag itne gjort gympa provet.
Ikväll blir det tant-gympa med mamma, för att hålla igång lite höhö.




Typ enda bilden jag hade på skoladatan. Jag vet inte när elelr till vad den använts, några förslag?

Kommentarer
Postat av: FL

tantgympa? :O

Vad är det jag hör? xD



<3<3<3

2009-03-05 @ 14:26:12
Postat av: Linda

Haha, fett kul med tantgympa :D

2009-03-05 @ 22:00:58
URL: http://lydion.blogg.se/
Postat av: krrruse

hm... FÖREDRAG?

2009-03-05 @ 22:08:49
URL: http://kruse.blogg.se/
Postat av: limp

men till vad, vad symboliserade den?

2009-03-05 @ 22:13:29

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback