@ school

Ska snart ha gympa, jag och Lisa är hyfsat grymma på cirkelträning, höhö.
Hon sitter förövrigt bakom mig just nu och nynnar på äppelbo låten. Den där man spelar på fiol på skolavslutningen. Med den solen utanför försntret kan man nästan få lite sommarfeelings.
Efter gympan sedan blir det ännu en underbar NO lektion med allas våran Ann Johansson. Idag ska jag försöka hålla fingrarna i styr och inte skriva hemliga meddelanden på tavlan.

Ieftermiddag ska jag även träffa Mich, det var typ tre(!) veckor sedan sist. Inte sedan vi träffades alltså, för vi ses ju på träningarna och i skolan, men sedan vi träffades själva. Ska bli mysigt, vi har nog en hel del att prata igenom!
Sedan blir det även träning ikväll med favvo ä-isarna och laget.
Dagen kan knappast bli bättre




Kommentarer
Postat av: Linda

Men, vi gillar hemliga meddelanden :(

2009-03-12 @ 12:01:00
Postat av: Michaela

Du är den bästa jag vet <33

2009-03-12 @ 21:23:10
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback