R.I.P

Dagen började bra med match, vi var väl kanske inte jättetaggade men vi kämpade på bra tycker jag. Många av de som var med idag har ju aldrig varit med och spelat, och vi andra har bara spelat två matcher ihop men utifrån det tyckte jag det gick helt okej. Kom på i efterhand också att det skiljde 29 år på den yngsta och äldsta i laget idag, om jag inte misstar mig helt. Lite roligt sådär. Ellen kunde typ tälta i sin tröja.
Haha, måste säga också att jag älskar Evelinas glidtacklingar.

På tisdag blir det regelgenomgång istället för träning, det är inte så kul däremot....



På eftermiddagen kom Axel & Nisse och hälsade på. Axel var helt exalterad över att Marlena hade vunnit melodifestivalen, hon är typ hans idol. När vi var i fjällen vann hon deltävlingen och då dansade han på bordet.

Sedan har eftermiddagen spenderats till lite allt möjligt, men kvällen har varit sorglig.


lillebror <3

Kommentarer
Postat av: Michaela

i miss u <3

2009-03-22 @ 22:19:38
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: FL

Haha, Axel är föör skön han! :D

Vad är det som är sorgligt?

2009-03-23 @ 17:07:16

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback