Oh happy day

Humöret fortsätter glänsa.

Kom just hem från träningen och var lika glad som alltid efter träning, om inte ännu gladare. Alltid lika gött att få träna av sig lite och träffa alla goa människor, dessutom var det en riktigt kul träning.

Skolan var också okej idag, är stressigt med alla prov jag har på lager nu men annars går skoldagarna fort. Idag gjorde jag en rebus till lisa på kemin



Kan ni lösa den?

Nu ska jag ta mig en kopp varm oboy och krypa ner under en filt. Jag är frusen som sjutton.
Mina fotbollsskor är förövrigt pajj. Hel pajj. Hela sulan har lossnat så lördag blir det till att köpa nya, det är aldrig fel.

Sov sött och färvänta eringet fjällen inlägg, jag orkar inte och ni vill väl ha en pigg limpa?


Kommentarer
Postat av: labb-partner

JAG KAN LÖSA DEN, JAG KAN LÖSA DEN!!! :D:D:D

2009-03-05 @ 07:42:10

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback