My heart will go on

Känslan av stark nästan bortglömd men nu åter upptäckt obesvarad kärlek (någon kanske fattar) slog mig någon gång mellan 9.00 och 10.00 idag, och den känslan som egentligen inte borde vara lycklig har jag surfat på hela dagen. Så dagen har varitden bästa på riktigt länge!

Började med ållebergs gymnasiets konsert i falköping på mogonen och herrejisses vad duktiga de var! Min Lisfis var med också så hon kan gott sträcka på sig lite ;D
Efter det blev det vett och etikett i skolan och efter det tog jag bussen in till Skövde där jag träffade Cornelia och hennes kompis Emma. Var jättetrevligt, vi tog en fika och tittade runt lite. Sedan åkte Emma hem och då blev det Limp o Corre time. Har verkligen saknat det. Sedan innan jag tog bussen till lilla Stp blev det även ben&jerrys och fixa Cornelias naglar på rese.

Hemma i Stenstorp hoppade jag av vid Sportvallen för att träna i två timmar, sedan hade jag och Mich lite allsång i duschen och nu kom jag precis hem,slut i hela kroppen.

Har vart en full proppad men underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Michan

Haha jag skrattar högt åt dig knäppis :D Det där med att fixa naglar på "buss ställen" har du alltså blivit suuper på nu? ;) Det kan ju behövas i fortsättningen (A)<33

2009-03-27 @ 06:57:42
Postat av: kb

L-L-L-L-L-L-L-L-L-L-ARS

2009-03-28 @ 21:07:26
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback