La voix

Först kommer lite bilder från igår som Michan skickade till mig;




Här är de fina priserna jag pratade om. Eller några av dem iaf. Tillsammans var det typ 60 stycken.

 Inte fy skam va? De tre främersta är mina.
Då pratar jag om 'igelkotten', 'den döde' och 'mongon'.
Hade gärna velat ha 'Grannen i Beck' men det priset gick till Evve.












En jättetrevlig kväll!

Sedan matchen idag alltså. Vi kom inte dit med högre förväntningar än att spela ihop oss, och kom hem 14 mål rikare.
Det var en geggig och blöt match kan jag säga, förstår ni inte  varför kan jag säga att en grusplan i detta vädret inte är att leka med.
De första minutrarna var vi nog lite virriga, men när första målet kom släppte det. Mål på mål åkte in, men bäst av allt var att vi verkligen kämpade och hade roligt.
En bra debutmatch för Stenstorp/Vreten. Vi har mycket att förbättra och vi behöver spela ihop oss mer, men jag känner redan nu att vi kan bli ett bra lag. Viljan finns.

Kvällen avslutades med melodifestival hemma hos Michan. La voix vann. Axel är glad, mer om det har jag nog inte att säga. Jo förresten, ugglan vann inte.



Nu ska jag sova för imorgon blir det match mot valtorp med u-laget.


Kommentarer
Postat av: EMMILEN

hörde om eran match :D låter kanon får jag säga :)



vi syns ikväll och det är f16 laget vi spelar med. men ni kanske har eran u-lag? :)



vi syns där bby <3<3<3<3

2009-03-15 @ 08:55:10
Postat av: limp

emma; ja vi har inget f16 lag längre. Det är en u-lagsmatch, bara att ni spelar med erat f16 :)<3

2009-03-15 @ 10:55:33
Postat av: Mich

iiih för kvällen! :D <333333333333

2009-03-15 @ 12:02:15
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback