KÄRLEKSMIDDAG

Idag var det käreleks middag i skolan som gällde då. Skitmysigt var det verkligen, alla var jättefina.
Fick sitta bredvid Ville och det var jättetrevligt. Michan har sig allt en gentleman, drar ut stolen och allt!
Mittemot satt Ellen och Carl och jag vet inte hur många glas Carl drack. Sista gången kom kyparen (the one and only - Bengan) med en hel hink till han ;D
Annars visade väl de flesta att de hade vett och etikett i kroppen, och vissa gick in för det lite mer än andra;

"Vi har inte roligt som arbetarklassen, vi har trevligt och därför skulle jag vilja jag utbringa en skål och tacka för trevligt sällskap"

Haha, roligt att få spela över lite ibland. Sandra höll tal också, good job!
Jag lägger upp lite bilder på alla imorgon när Sandra skickat bilderna,så länge får ni nöja er med den härpå mig, Emil och Bengan.


Bengan röd, Emil brun och jag bleeeek...

men erkänn att Bengt gör hela kortet?   ;D

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ville är min :D<33

2009-03-27 @ 19:49:40
Postat av: Lisafisa

ni är så söta :)

alla tre ;)

2009-03-27 @ 23:16:24
Postat av: kb

HAHAHAHA

2009-03-29 @ 21:22:41
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback