Chillidill

Skolan var skitslapp idag. Pratade sex och relationer och sådant hela morgonen och efter lunch var det salsa dans och film som stod på temat. Kan ju säga att jag och Robert ägde rätt så jäkla mycket när vi svängde höfter i aulan. Hööhö, jag är glad att detta inte filmades.
Dessutom fick jag dansa med han som höll i det och demonstrera för de andra, han kom från cuba och kunde det hela, medans jag .... ja. Jag kommer ju knappast från cuba om vi säger så, utan är mer van vid "stå-och-hoppa-och-försök-se-snygg-ut-och-trängs-bland-massa-folk-i-mörker-klockan-12-en-fredags-kväll-dansen" medans detta var i en klass för sig. Jag gjorde i alla fall det bästa av situationen och ett gott skratt kan man nog unna sina vänner :]

Efter skolan var jag helt slut och somnade i soffan och vaknade halv sju. Borde nog börja äta järn tabletter igen, så jag inte blir så förbaskat trött jämt.


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback