BU

Dagen har varit underbar. Började med att jag gick upp tidigt och duschade och dunkade musik, lätt bästa sättet att ladda inför match.
Vi spelade hemma mot Ekedalen och det gick helt okej. Vi hade spelet, men matchen slutade 1-1, inte helt rättvist enligt mig (och resten av laget). Men men, under första halvlek vred jag till mitt knä (SKRÄLL att jag skadar mig) så spelade inte så jättemycket. Blir doktorn på fredag, får hoppas på det bästa. Skulle jag vara tvungen att lägga fotbollen på hyllan skulle jag seriöst gå under. Det är liksom rädslan som gör ont, och inte smärtan som skrämmer. Om någon fattar?
Men tilläggas kan också att jag spelade i fram, vilket jag nog aldrig gjort förut. Gick faktiskt helt okej. Har spelat både back, mittfält och forward nu under loppet av tre matcher, det ni!

På kvällen blev det att gå hem till Mich och se på Robinsson. Släckte även under World Earth hour:n.
Lite senare kom Simon, Fredrik och Anton och då satte vi på Boogeyman. Jäklar vad rädd jag var i början, hoppas jag inte mosade Antons ben allt för mycket.
Sedan blev det en film i lite mer min och michans stajl. Om en hund med superkrafter, haha.





Nu ska jag sova och imorgon får vi se vad som händer.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mich

Vi är underbara syrran! :D<3

2009-03-29 @ 11:02:29

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback