Brother oh brother

Mamma och pappa skulle ut med några kompisar ikväll så jag hade hemmakväll med Emil!
Vi tittade på melodifestivalen men såg aldrig klart utan spelade lite guitar hero istället. Det sägs att Ugglan gick vidare? Huua.
Hade nog planerat att Emil skulle somna innan tolv så jag kunde skriva lite på mitt föredrag, men det ville han inte så vi tittade på några gamla andra avenyn avsnitt och moffade glass.
Vid två kom mamma och pappa och då la sig Emil och jag satt ett tag och pratade med dom lite. Ibland kan det vara riktigt intressant, om man pratar om livet och sådant.

Nu ska jag i alla fall sova, för det är en dag imorgon också och mycket som ska hinnas med.
Puss!



Kommentarer
Postat av: FL

ofta tu hermano var uppe till två? :O Världsrekord!

ska du göra idag? (a) <<3

2009-03-08 @ 13:15:04

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback