B som i bag, B som i box

Kom precis hem från skolan. Denna dagen har nog varit den bästa på jättelänge, det känns verkligen att våren börjar komma nu, allas humör är på topp.
Dagen började med läsningen och sedan matte. På gympan körde vi basket och jag kan väl säga att jag och linda var rätt bra, höhö. Tillsammans med alva och julia skulle jag till och med våga kalla oss benhårda.

Sedan var det lunch där vissa små ideér ploppade upp i min och Lisas huvuden. Ideér om ett fik i stenstorps, och allt eftersom dagen fortsatte växte dessa små tankar. Vi hade nämligen information i aulan om att starta eget företag i sommar. Kanske kan bli något om jag inte blir anställd på skara sommarland.

Dagen slutade som vanligt på ondsdagar med NO, och det gick hyfsat fort.
BIB som stod på tavlan behöver ju inte förklaras för inblandade, men kan ha något med inläggets rubrik att göra. Hm...




Nu ska jag och pappa iväg på utvecklingssamtal!

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö, rätt bra?

vi va typ bäst :D

2009-03-11 @ 18:53:31

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback