Åh fåret Shaun, ååååh fåret shaun

Kom hem från träningen för ett tag sedan och nu har jag ätit och gjort mig iordning. Är inte ett dugg trött så antar att det kommer bli sent.
När jag kom hem från skolan la jag mig nämligen för att sova en stund, så jag skulle vara pigg på träningen, men jag "försov" mig. Vaknade två timmar senare av att Lotta ringde och sa att hon skulle hämta upp mig om en halvtimme. Så det blev till att slänga i sig lite mat och packa väskan.

Träningen gick i alla fall bra, och nu på söndag är det träningsmatch på Ållevi med a-laget. Blir stenstorps/vretens damlags andra match ihop. Så grymt kul är det! Skulle faktiskt krävas en hel del för att jag skulle byta lag nu, älskar stämningen!

I omklädningsrummet ett lager grus senare, förgitade jag allas öron med 'Jag är en bank, jag är försäkring...' låten. Den har gnagit sig in i hjärnan och vill inte komma ut igen. Försöker få fåret shaun introt på hjärnan istället, dock utan resultat. Några tips?


Puss!



i miss you quite terribly


Kommentarer
Postat av: Mich

Jag har också band låten på hjärnan och vet du? jag har klurat ut en ny :D



Jag saknar dig mer :( guda mycket <3333333333333333333

2009-03-19 @ 07:16:57
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: FL

Haha, ja, visst hade vi treligt där i omklädningsrummet? (A)

Du är bäst! <3

2009-03-19 @ 11:36:58

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback