VINST

Spelade match mot Hörnebo ikväll och det blev vinst med 3-1, så jäkla gött! Egentligen borde vi väl vunnit med mer om man vågar säga så, men en vinst är alltid en vinst.
Imorgon blir det träning i Vreten, fotboll tar verkligen upp en stor del av min vardag, men inte mig emot.



Lägger upp lite bilder från veckan som gått nu, för Matilda har äntligen skickat dem.


Tjejerna i klassen minus matilda


MammaMarianne och PappaBengt, de bästa mentorerna!


L.O.L - oslagbart


Martin, Hallberg och Robert





 Nu kommer lite bilder från Sista natten mé gänget.

L.O.L igen <3


Tha gang minus julia


Söter och jag


Julia <3


I slänggungorna ;)


Emmsi <3


Jag och Julia


Boysen som tog hem segern ;)
Sedan började discona och därifrån finns bara minnen, inga kort.





Kvällspicnick med Lisa och Thilda <3


Lisa <3


Mys



Så nu fick ni allt på en och samma gång, men det får duga.
Sommarlovet väntar och kameran får väl föja med på det mesta nu, lite roligare med bilder i bloggen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Mich

GÅ OCH LÄGG DIG SKIT UNGE, DU SKA VARA HOS MIG I TID! :D

2009-06-16 @ 10:14:58
Postat av: Emil

Du är bäst <3

2009-06-17 @ 21:52:47

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback