"Vatten - naturens läsk"

Go kommentar från Carl idag ;)

Gick upp klockan sex idag och tog då på mig träningsoverallen och gick upp till Slingan, där jag mötte Emil. Vi gick en morgonpromenad, luften var frisk, solen lös, fåglarna kvittrade och det var verligen jättemysigt! 
Skickade ett sms till Emma tio i sju för att fråga en sak och fick svaret;

"Ofta du redan är uppe :O"

Hör inte till vanligheterna att jag går upp innan tjugo över åtta, men idag så bröt jag cirkeln. Blev en jättebra start på dagen.
Nu ska jag snart packa domarkläder och hämta upp Mich så ska vi åka upp och dömma F12 som spelar match.
Efter det blir det möte med laget angående u-lagets framtid. Får se vad vi kommer fram till...


Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: emil

Hahahahah fyfan va jag skrattade!

2009-06-04 @ 21:35:32

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback