Vart tog vädret vägen?

Dagen började med att vi fick tillbaka våra nationella matteprov. Jag fick dock inte tillbaka alla, eftersom Sjömar tappat bort mitt ena, så jag kunde inte räkna ut poängen.
Kan vara både bra och dåligt, beroende på hur provet gått. De andra delarna var i alla fall helt okej, så han kan titta extra på dem istället tycker jag.
haha lite kul om dom typ hittar provet om 20 år eller något ;)

Dagen har annars varit ganska slapp, och den mesta tiden har vi övat på Kabbarén. Snart är det dags.

Efter skolan skyndade jag mig hem och tog ronden till Kss. "Operationen" var som tur var ingen operation utan allt gick bra och nu kom jag precis hem.

Förra årets Kabbaré


Ikväll blir det bara slappa tror jag, är riktigt trött så det ska bli skönt.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilken tur med operationen, du är bäst <3<3

2009-06-02 @ 18:06:50

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback