@ Mich's place

Sitter hemma hos Mich nu och pratar igenom de senaste dagarna. Vi har inte haft en ledig tid att pratas vid sedan i början av veckan, helt sjukt.
Nu är det i alla fall sommarlov, även om det ännu inte gått upp för mig riktigt, så nu finns all tid i världen.
Den här sommaren är sista innan gymnasiet, det känns sjukt. Att tio år i skolan (med lekis) plötsligt är avklarat, tio år!!!
På skolavslutningen fick jag ett kort av mamma & pappa på mig själv när jag skulle gå till min allra första skolavslutning, och nu har min sista varit. I alla fall i Stenstorp.

Antar att det är en ny del av livet som börjar nu och det ska bli riktigt roligt, men självklart väldigt nervöst också. Sista veckan av sommarlovet kommer jag nog inte sova allt för mycket ;)

Nu ska jag fortsätta umgås med Mich och ikväll ska vi hem till Anton och träffa lite folk. 



bild på michs dator från valborg <3 

Kommentarer
Postat av: Mich

du är bäst

2009-06-14 @ 18:48:35

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback