Gårdagen

Igår var jag på Michans konfirmation och det var så jäkla fint!
Gick dit med Emma och Evve och mötte även Ville,Matilda,Oskar och Matilda i kyrkan så vi satt med dom.

Michan och Beatrice sjöng "You raise me up" och det var något av det finaste jag hört, tårara var riktigt nära.
Efter allt blev det till att gå hem till Michan och fika och så. Underbart god mat + tårta!
Vi satt i trädgården och hade det trevligt men jag var tvungen att åka ganska tidigt för skulle ut och äta i Hjo med mamma (mors-dag).


Finis mich <3


Kvällen avslutades med att skriva min so-inlämning, som ni kanske förstått av tidigare inlägg. Typiskt mig att göra allt i sista minuten, men nu är den i alla fall inne. Det var mitt sista arbete någonsin i grunskolan, sug på den ni!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för allt :)<333

2009-06-02 @ 07:03:22

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback