9a bye bye

Kvällen igår blev väl inte riktigt som den skulle, men när allt kommer omkring så var den inte så himla misslyckad.
Var rätt seg imorses men pallrade mig upp sju och fixade inför skolavslutningen. Vid nio hade vi avslutningsmiddag i matsalen alla nior, och sedan begav vi oss upp till kyrkan.
Usch, tårarna var nära hela tiden men det var först när allt var över och vi verkligen insåg att nu, nu är det slut, som alla brast ut i gråt.
Att säga adjö till lärarna varockså jobbigt, i alla fall de flesta av dem. De lipade lika mycket som oss en del av dem, och det gjorde ju itne saken lättare.
Nu är det i alla fall över och jag sitter hemma helt okej nöjd. Betygen var nästan så bra de kunde vara och jag fick det stipendie jag helst ville ha.


Nu blir det Skara sommarland i ösregn, tjiho :D


Tjejerna, gud vad vi gått igenom mycket, men utan er hade de här fyra åren aldrig varit så bra!
Jag älskar er


Jag och bror
Älskar dig också





Dessutom fick man äntligen sitt pris för allt hårt slit, money money money!




Kommentarer
Postat av: Linda

usch, jag sknar oss ! :(

och jag saknar klassen !

och vissa lärare ( typ mariann, anna, claudia ) (aa'

vi får kolla när Alla ( tjejer + emil) kan åka & hälsa på!!! :)

2009-06-12 @ 13:58:24
Postat av: Michaela

Grattis till betygen gums, du har beviset på din brahet där, om du nu skulle få för dig att tveka ;)



ha det så jätte bra på sommarland, jag längtar efter dig :D<3

2009-06-12 @ 15:35:59

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback