Daddy<3

Gårkvällen spenderades hemma hos Emil på hans balkong. Vi hade film mys till långt in på natten.

Imorses slappade jag mest, och jag och brorEmil övertalade mamma att vi skulle få byta rum, så i höst blir det äntligen rum byte.

På eftermiddagen åkte jag med mamma till skövde och hälsade på Ellen på sjukhuset. Att det alltid måste vara hon :(
Efter det åkte vi hem till kusinerna en sväng. Fikade lite och jag några mattegrejjer av Nina som jag enligt henne kommer att behöva på gymnasiet.

På kvällen tog jag och Emil en lång kvällspromenad i regnet, mys!


Haha, fick bli en bild med Bengan i bakgrunden
bara för att kortet är så jäkla härligt!


Kommentarer
Postat av: Emil

<3<3<3<3<3<3<33

2009-07-07 @ 19:38:35

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback