Surprise

Jag lever kära läsare.

Tro det eller ej, men jag var nog en av de gladaste i skolan idag.
Jag var trött när jag klev upp men jag kom i tid till skolan (!) och det blev en bra start.
Träffade sedan alla kompisar igen som man inte sett på länge, så jag blev jäkligt pepp.
Förmiddagen gick som en dans och på eftermiddagen var det bara gympa och teknik.
Humöret är på topp!

Om en kvart har mamma ordnat en överraskning åt mig. Jag hoppas inte det är att jag ska städa.
På söndag är det BIK-cupen och jag längtar riktigt mycket.
Skönt att få göra av med all sin överenergi , höhöhö.
Nu ska jag ta en ostmacka med paprika.




Kommentarer
Postat av: FL

helvete jag aknske försa mig om din blogg till siis :`(

Fan, förlåt <3

2009-01-08 @ 19:20:00

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback