Ett tredje inlägg med Lisen vid min sida

Japp ni läste rätt. Lisen med familj är i huset och röjjer.

Härom dagen fick jag mig en trevlig överraskning.
På min whitebord hade jag skrivit "Månadens mål" (dock inte skrivit målet, utan bara rubriken).
Detta var en del i projektet "Bli-en-bättre-människa".
I alla fall, när jag klev upp på morgonen stod där;

Månadens mål
Gå upp fem kilo

Så detta mina vänner, är mitt mål. Eller ja, jag brukar inte nå upp hela vägen, men nu har ju ju i alla fall en bra anledning till att flöta.
Så nu kanske ni undrar, vem hade då skrivit detta geniala?
Ja gott folk, mystiken tätnar, men jag har mina aningar.

Om jag nu skulle övergå till den efterlängtade efterrätten

PUSS

 och Lisen på sin kant

Kommentarer
Postat av: FL

tack för förmiddagen och särskilt för kvälleb stumpan! :D<3

2009-02-01 @ 12:04:47

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback