T.R.Ö.T.T

Kom hem från träningen för ett tag sedan. Vi hade fys idag, jobbigt! Fast även om det är jobbigt,så är det så jäkla kul. Brudarna är helsköna.
Kan räkna med en ordentlig träningsvärk, imorgon för vi körde "jägarvila" och självklart skulle jag stå tiden ut, fast benen darrade som fan. Ibland tar liksom vinnar-instinkten över kroppen.

Nu ska jag snart lägga mig och imorgon är det skola igen, tyvärr. På eftermiddagen blir det däremot till att träffa Mich, som äntligen är på bättringsvägen, och på kvällen blir det se över vad jag ska tvätta inför fjällen.

Sov sött!



På söndag så!  Då slipper ni mig en vecka ;)


Kommentarer
Postat av: FL

Skrytar´n! ;)

Vill inte bli av med dig vännen :`(

Men imorgon, då du! <3

2009-02-19 @ 13:01:41

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback