Tisdag

Tisdag, höhö. Tråkigare dag finns knappt!
Skolan var seg, och när jag kom hem började jag grejja med lägenhetsprojektet det första jag gjorde. Det däremot var sjukt kul! Jag verkligen älskar att sitta och kolla i kataloger och få välja själv hur allt ska vara, precis ifrån grunden.
Önskar att man hade kunnat få flytta in i lägenheten när den är klar, eller i alla fall fått se den i verkligheten. Lovar att lägga upp ritningen när den är färdig, så ni får se.

Tittade nyss på andra avenyn med broder, och nu ska jag snart sova.
Imorgon träning, då blir det järnet! Och på fredag är det träningsmatch.
 Tummen upp för mycket fotboll :D

Puss!


# 9



Kommentarer
Postat av: FL

HAHAHA, SÖÖÖT! :D

Jaa, nu är det träningen idag! Wiihoooo! Ska vi gå ihop? Lääängtaaar <3

2009-02-18 @ 16:56:13

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback