FRIIIDAY

En underbar fredag. Skolan gick fort och på efetrmiddagen blev det hem för att fixa massor av saker. Rummet skulle städas, kläder skulle tvättas, väskor skulle packas o.s.v.
Mitt i all denna stress glömde jag äta, så när jag 18.45 satt i Evelinas bil tillsammans med Lisen och Michan kom jag på att jag inte ätit sedan skollucnhen 11.15. Tyvärr var det då försent att ändra på det, så jag fick spela fotboll i två timmar utan mat men det gick kanon det med. Nu när jag kom hem har jag däremot moffat.

Tillbaka till matchen/matcherna nu då. Resultatet var väl inget att skryta med, men lite rörigt kommer det ju vara med nya laget såhär i början. Däremot tyckte jag att vi stundtals fick igång spelet riktigt bra och jag ser fram emot serien i vår, för med våran inställning kommer vi gå långt. Man längtar till träningarna och kommer hem med ett leende på löpparna, och det är precis så det ska vara.

Tycker synd om Lisa också och oroar mig lite. Hon fick en boll i huvudet och tuppade av...så hon låg i mitt knä hela vägen hem. Ysch(inte att hon låg i mitt knä alltså, men att hon skadades), får ringa imorgon och se hur det är med henne.


Nu har jag även fått iväg mitt mejl till Skara Sommarland, återstår att se hur det går, skulle vara riktigt kul att få jobb där!




Nu ska jag snart krypa till kojs och imorgon blir det packa mest hela dagen. Puss<3


Kommentarer
Postat av: Lisafisa

jag har också sökt jobb där :D:D

2009-02-21 @ 09:03:15
Postat av: FL

Tack för allt gumman <3

Du är bäst!

2009-02-21 @ 13:06:37

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback