Matchen

Börjar med att lägga ut ett inlägg om matchen.
Vi kom dit och alla var taggade till tusen, alla ville verkligen vinna. Det märktes att det var premiär för de flesta var också väldigt nervösa, även jag. Riktigt jäkla nervös.
Matchen drog igång i alla fall och det tog inte lång tid förren Evve blev knäad i huvudet, så Elin fick hoppa in i mål istället. Hon gjorde en riktigt kanon match Elin, men Evve får ta och krya på sig så hon kan vara med snart igen <3 Hon fick en rejäl bula i pannan, som nu är garage åt hennes två hjärnceller, hehe. Vi brukar skämta om dom.
Matchen var väldigt jämn men sedan petade Igelstorp in ett mål, och vårat spel kom aldrig riktigt igång igen.

Matchen slutade 3-0, efetr 2 skitmål som de gjorde de sista 5 minutrarna. Vi hade även några ritkigt bra målchanser, framförallt på hörnorna, men bollen ville inte riktigt in.
Spelet blev väldigt osäkert. Alla gjorde bra jobb individuellt sett, men som lag funkade det itne riktigt, som Laage och Sosso sa. Något som vi får jobba på, och imorgon är det ju träning så vi drar igång redan då :)

För mig var det ju första matchen sedan mitt uppehåll med fötterna och ... ja?
Det var jäkligt tungt och jag orkade inte lika mycket som jag brukar på långa vägar. Jag ville, ville, ville men kroppen orkade inte med helt enkelt. Usch, den värsta känslan som finns. Nu blir det i alla fall till att vara tillbaka på träningarna normalt och sedan får jag väl träna lite kondition utöver det, så jag kommer ikapp igen till min normala prestationsförmåga.


"Har batteriena i våran duracellkanin börjat ta slut?"
Som tur är, är de återuppladdningsbara gott folk. Så det är vad som står på tur ;)



Nu ska jag käka ocg plugga och ikväll lägger jag upp bilderna från igår

Kommentarer
Postat av: FL

Min lilla duracell-kanin ;) <3

2009-04-26 @ 21:21:49

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback