Ja ä' ente bitter (bara lite allmänt nere, trött?)

Dagen idag var verkligen seg och jag var inte på särskilt bra humör i skolan. Dessutom har jag fått jättestora skavsår på fötterna av mina fotskydd. Hela huden har lossnat så att det är typ köttsår, euuuh. Kunde knappt gå.

Efter skolan tog jag i alla fall bussen in till stan med Michan och Emma, och väl inne kom jag på att jag glömt mitt kort hemma. Inga pengar - ingen shopping. Så jäkla typiskt mig. Som tur var fick jag låna pengar av Emma så jag kunde fika och klara mig ändå, tack söti!
Blev på bättre humör av att umgås med tjejorna och nu sitter jag hör och dunkar musik. Imorgon är det seriepremiär nr 2, men u-laget nämligen. Tur att compeed finns!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det var unerbart kul att vara med dig i stan älski :D <3<3



det klart att du fick låna och det är lugnt! :) <3

2009-04-28 @ 19:32:32
Postat av: Emma

det var jag som kommenterade :) <3

2009-04-28 @ 19:33:28

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback