I'm gonna make it all the way!

Skolan var helt okej idag. Gick riktigt fort och så lös solen, vilket alltid är ett plus. Satt ute och solade hela matrasten.

Slutade en halvtimme tidigare och åkte in till sjukgymnasten.
Gick bra, klarade alla tester han körde på mig. Det blir ingen match på söndag för min del, men jag är på steg 7 av 10 nu i rehabiliteringen så nästa vecka blir det träning med laget. Sköter jag mig blir det match inom några veckor också. Har ju gått förvånansvärt bra hittilis så, tyckte sjukgymnasten med.
Nästa vecka blir det hämta min andra "Active Ankle", så sen blir det ha dom och köra övningar i ett halvår. Sedan är ska jag vara fullt frisk i fötterna! Är glad att jag tog tag i det i alla fall, annars hade det kunant bli värre.


Nu ska jag skriva klart min Engelska uppsats och sedan ge mig ut i solen med mich!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback