STENSTORPSSKOLAN GUNGAR

Idag har jag och min klass rockat sönder Stenstorpsskolans aula. Snygga var vi också, får se om jag kan få tag i något kort. Det var flera som tyckte jag skulle byta stil till punk/rock för att jag var snygg i det, haha det tål nog att tänkas på. Känns kanske inte riktigt som Limp.
Mitt, Lisa och Emmas nummer gick också ganska bra också så jag är helnöjd med dagen.

Fick även sluta en halvtimme tidigare, för att vi sjöng sommartider för Ann. Så jag och mamma åkte till Falköping och hämtade mitt andra fotskydd hos sjukgymnasten och sedan handlade vi också. Gjorde bort mig lite i affären. Mamma ville ha en cidersort som stod jättehögt upp på en hylla och varken hon eller jag nådde, så först försökte vi göra att hon höll i och jag stod på kundvagnen. Det funkade inte så bra, så det hela slutade med att jag fick klättra på hyllorna. Folk tittade konstigt, men det kan jag unna dem.

Nu sitter jag här och mumsar ben&jerry's och ska öva engelska snart.


Kommentarer
Postat av: FL

You rock! :D <3

2009-05-07 @ 19:47:31
Postat av: FL

You rock! :D <3

2009-05-07 @ 19:47:39
Postat av: Ellen

har du ingena bider på hur du såg ut eller så?:)

2009-05-07 @ 20:09:46
URL: http://blondaree.blogg.se/
Postat av: Linda

om vi ägde dom ! :D

2009-05-07 @ 21:14:15
URL: http://lydion.blogg.se/
Postat av: emil

yummiiiii :D:D<3

2009-05-08 @ 01:38:24

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback