I really shouldn't miss you, but I can't let you go

Hade biologiprov hela förmiddagen idag, gick hyfsat hoppas jag. 2,5 timmar prov, rätt jobbigt, men itne så som jag trodde innan att det skulle vara.
Fick även reda på att Sjömar tappat bort mitt nationella matteprov, om det var bra eller dåligt för mig lär jag nog aldrig få veta, men han sa att det itne skulle påverka mitt betyg så jag antar att det var bra. Om man nu får säga så, hihi.

Efter skolan blev det bara slappa. Var rätt hängig så vilade lite.
Vid halv nio pallrade jag mig över till Lisa, och pratade lite med Lotta medans min segfis duschade. Sedan blev det ltie allmänt prat med henne, saknar dig!

Nu ska jag lyssna Winnerbäck och rensa tankarna lite.


Var ett tag sedan, 4 år tror jag <3

Kommentarer
Postat av: FL

Du betyder mest! <3

Saknar dig med <<3

2009-05-13 @ 15:28:34

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback