HUR SER MAN UT SOM EN ARKITEKT?

Kvällen igår spenderades hos Michan och dagen i allmänhet var väldigt slapp.

Idag sov jag länge och nu på  förmiddagen har jag provat lite kläder. Vi ska ju ha spex kort imorgon alla nior.
Våran klass har temat "Drömyrke", alltså alla ska klä ut sig till vad de vill bli. Jag vill ju bli arkitekt, så självklart har jag valt det, men hur klär man ut sig till det egentligen?
Jag tror det blir lite "kontors-aktigt". Kjol, klackskor, skjorta, kavaj/väst, nylon strumpbyxor, och lite smycken. Sedan för att symbolisera arkitekt yrket får det bli en lap top i knät, lite ritningar och en linjal som sticker upp ur väskan, penna bakom örat och lite sådana små detaljer.

Har ni någon bra idé så kommentera, jag behöver alla tips jag kan få.


Nu ska jag ta moppen till Lisa, hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du, du verkar bra på dedära :)

kom på vad jag ska ha? :O

fotograf lixx :O

2009-05-10 @ 18:47:22
URL: http://lydion.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback