HOST

Besöket på KSS gick bra, en aning långtråkigt bara. Jag och Mich kom dit vid halv två ungefär och min tid var tre, så vi köpte glass och satt ute i solen och mös lite i någon timme.
Sedan vid tre fick jag komma in till han jag skulle till, fick mina ilägg och sedan var det inget mer med det.
Då var klockan typ fem över tre, så jag och Mich fisk sitta länge och vänta, men till slut kom mamma och hämtade oss. Vi underhöll oss rätt bra ändå, titta på folk och fika är kul ibalnd.

På kvällen blev det fotboll, match med u-laget mot Tidaholm. Jag spelade bara de första 5 minutrarna, för kände mig inte alls bra. Matchen slutade 7-2 till Tidaholm tror jag, det var inte alls samma spel på det hela som igår.
En som var riktigt duktig däremot idag var Ellen, som bara är 13, som gjorde mål och slet som sjutton i fram.

Nu får vi tagga om till på fredag då det är match mot Skultorp med a-laget.



Nu ska jag skriva föredrag, puss!


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback