Fairytale gone bad

Dagen började med att Emil väckte mig klockan kvart över åtta, skolan börjar halv nio. Stressigt, och självklart hann jag inte. Var i skolan tio i nio tror jag, och då hade jag ändå inte sminkat mig eller käkat frukost. En dusch är dock ett måste som början på dagen!

Dagen fortsatte i alla fall bättre, fick reda på att vi slipper matte provet. Så nu är det bara en inlämning och 2 nat. prov kvar tror jag. Skönt!
På bilden gjorde vi skulpturer. Vi hade en timme på oss att avbilda figurer från bilder till lergubbar, skitsvårt ju. Stackars Lisa tappade sin i marken när det var typ 2 minuter kvar, så det blev mest en degig klump.

Nu ska jag äta och sedan blir det träning på sportvallen. Får se hur mycket min for klarar av. Jag har tänkt skita i den nu och tejpa match + träning. Sedan får jag försöka vila och träna upp den under sommaruppehållet, är ju bara drygt en månad kvar.



Konfirmationen, över ett år sedan nu. Usch vad tiden går fort ...

Kommentarer
Postat av: emil

jävlar, redan ett år sen!

det är fan läskigt att tiden går så fort :(

2009-05-18 @ 16:53:15
Postat av: Michaela

ring mig när du kommer hem snuttis!

2009-05-18 @ 20:44:24
Postat av: Michaela

ring mig när du kommer hem snuttis!

2009-05-18 @ 20:45:11
Postat av: Linda

2 nat.? :O

labb i biologin & ???? :O

2009-05-18 @ 22:08:28
URL: http://lydion.blogg.se/
Postat av: FL

Tänk vad tiden går fort! snart står man där med man, ter barn, volvo, hund och villa ;)

2009-05-19 @ 16:25:53

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback