EKEDALS MOS

Matchen igår gick superbra. Vann över ett jävligt fult spelande Ekedalen med 2-0, satt fint!
Dessutom gjorde jag mål (igen), haha något har hänt. Hör ju knappast till vanligheterna så att säga.
Var Camillas sista match också, det var sorgligt. Hon kommer vara sjukt saknad i laget!



Efter matchen åkte jag hem till Michan så flötade vi lite. Köpte mat på pizzan och såg en bra film, sedan blev det lite fix inför henens konfiramtion med brun utan sol och grejjs.
Jag har precis klippt gräset, så pappa blir nog glad när han kommer hem. 
Skulle åkt till stan med mamma 11 egentligen, men hon var och gjorde något, så vi ska åka 1 istället. Då passade jag på att göra något vettigt så länge...
Ska byta lite grejjer i stan som jag fick när jag fyllde år som var för små (att någon tror att man är smalare än man är, är det positivt eller negativt?) och kolla på en skolavslutningsklänning.


Hörs mer sen


Kommentarer
Postat av: Mich

Så jädra gött med vinst :D



jag saknar dig :(

2009-05-30 @ 19:31:33

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback