A lonely september

Skolan gick snabbt idag, men kände mig ltie små hängig. Dagen började med nationellt prov, som jag hoppas gick hyfsat, och sedan hade vi bara en kortis SO innan lunch.

Efter lunch blev det svenska och föredragen blev uppskjutna till imorgon, ganska skönt. Sista lektionen hade vi slöjd, men då var jag, Lisa och Emma i musiksalen och övade på våran låt som vi ska spela upp på ensemblen på torsdag. A lonely spetember blir det, skitfin låt.
Vi har bara övat typ 40 minuter ihop än så länge, men de ska med mig hem imorgon så det blir till att öva som sjutton då.

På ensemblen ska även klassen spela upp en låt ihop, Heaven's on fire, vi kommer rocka ;)



Nu ska jag äta och plugga.
Ikväll blir det träning i Vreten, får se om jag är med eller bara tittar på. Funderar på om jag kanske ska ta moppen dit också....


Kommentarer

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback