Girl power!

"Jag är en stark  och självständig kvinna, som klarar mig utan bekräftelse genom förhållanden"

Detta sades idag av min kära labb-vän och väninna Lisa. Citatet var taget ur en okänd tecknad film, förmodligen någon lite halvweird från disney channel. En sådan där film som mest sänds för att fylla ut tiderna mellan kejsarens nya skola (som Lisa förövrigtär ett fan av) och Kim Possible.
Budskapet är iallafall glasklart och ett motto som kör över alla negativitet.

Varför gråta över en kille som inte gråter över en tillbaka, nepp. Nu är det snart vår och idag har snön smält bort. Upp med humöret och lev lite.

Det är ju trots allt skillnad på att leva och att hålla sig vid liv.




 

Kommentarer
Postat av: labb-partner lisfis

filmen var animerad, hette vilddjuren, och är riktigt rolig faktiskt. ;D

och du, jag hatar kejsarens nya skola! :@

men det är så sant som det är sagt. vi klarar oss, i vilket fall som helst har vi varandra, och mer än så kan jag inte begära <3 :)

2009-03-03 @ 20:56:33
Postat av: labb-partner lisfis

filmen var animerad, hette vilddjuren, och är riktigt rolig faktiskt. ;D

och du, jag hatar kejsarens nya skola! :@

men det är så sant som det är sagt. vi klarar oss, i vilket fall som helst har vi varandra, och mer än så kan jag inte begära <3 :)

2009-03-03 @ 20:57:18
Postat av: Limp

Okej förlåt. Fel att dra förhastade slutsatser ibland ;D Nu borde jag kollat igenom mina anteckningar ordentligt innan! fast det viktigt med inlägget kom ju trots allt fram.



Jag vet det lilla du, jag vet det. Engelskan i åttan <3



Vi klarar oss, och jag kan itne begära mer :D vi lever ju! inte bara håller oss vid liv :D<3

2009-03-03 @ 21:00:30
Postat av: kapten katt

AWIWIWIWIWIWIWIIW du äger tjalol bilden ftw <3

2009-03-04 @ 17:38:43
URL: http://kruse.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback