TOKIGT

Dagen började med att jag, Michan och Emil skulle tagit mopparna till Ville i och med att Mich klarat sitt moppeprov, grattis!
Dock kom vi inte ens halvvägs förrens Mich oc hEmil åkte i diket. Jag hörde bara en smäll och när jag kollade i backspegeln var dom borta, så jag vände och då låg de där i ett dike.
Såg jätteläskigt ut, men de var hyfsat hela.
Förutom Michan som skadat armen rätt rejält och Silvia (michs moppe) som var ganska trasig. Så vi åkte hem igen, usch så det kan sluta ...


Moppetrip



Efter detta satte jag mig på altanen och solade lite, men då smsade min labbpartner/LOL-vännina om att hon var i Stenstorp så jag gick ut och tog en promenad med henne.
Du är så jäkla bra Lisa!




När Lisa gått igen lagade jag mig lite mat och sedan var det dags att åka på match.
Matchen slutade 4-0 till Mullsjö, men jag tyckte vi gjorde en jättebra insats. Det var trots allt serieledarna vi mötte.
Fick spela back idag också på grund av få spelare, känns som tusen år sedan sist, men det var väl helt okej. Dock är det mittmitt som mest faller mig i smaken ;)

Efter matchen tog jag och Michan en kortsväng på moppen, för hennes pappa hade fixat den jättebra!
Och nu så, ja, sitter jag här och funderar på att sova snart.

Hoppas ni haft en bra dag, puss <3


Kommentarer
Postat av: Emil

Synd det där som hände förut, men skönt att moppen är fixad!

Vi får ta en lååång åktur när jag får tillbaka min i veckan (förhoppningsvis) :D <3<3<3

2009-06-23 @ 00:52:35
Postat av: LOL

du är så jäkla bra! jag älskar dig <3

kortet då! hahahah, jag garvar såfort jag ser det, baksmällan är ett faktum!

dags att göra om en riktig LOL-party-kväll, fast kanske utan att alla börjar nynna katy perrys låt efteråt.. ;p

2009-06-24 @ 22:32:33

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback