Pizzeria xxx - Du blir snabbare!

Vad sjutton?

Äter man pizza blir man tjockare, vilket enligt mig inte resulterar i att man blir snabbare.
Kanske tänkte pizzaägarna på snabbmat när sloganen tog form, men hur är meningen egentligen då uppbygd?

Ingen kanske bryr sig, men jag garvade rätt rejält. Pizzerian ligger förövrigt i Motala och namnet på den är okänt.



Tillbaka till verkligheten.
Efter picnic vid Hornborgasjön med familjen åkte jag hem till Anton där de flesta av mina favoriter var. Det blev inte så länge i och med att jag kom så sent, men kul att se dem i alla fall! :)





Jag och Mich efter träningen tidigare idag, picture by AK

Det viktiga i bilden var faktiskt att visa hur blött det var, och det tycker jag framkommer rätt bra, även om inte bilden ger verkligheten rättvisa.
Så fokusera inte på några konstiga poser eller uppsvullna kinder nu, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mich

Bilden är allt för hot, that's true! :D

2009-06-22 @ 07:31:03
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: thilda

ni är dock så vackra! <3

2009-06-22 @ 21:29:40
URL: http://[email protected]

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback