Konfirmation

Idag var jag och tittade på Hannas konfirmation, lite speciellt var det för de har haft en "rid-konfa". Så de hade även lite rid uppvisningar utanför kyrkan.
Efter det åkte vi hem till henne och fikade, åt och hon fick presenter och lite sådant.
De hade precis fått sin nya valp också och herre gud vilken oemotståndlig liten varelse, så sjukt söt! Meja hette den.
Träffad Louise också, var ett tag sen så var kul att prata lite med henne.

Vid typ fya när jag satt och mumsade som mest på maten fick jag ett sms från Mich att träningen började fem, och inte sju som jag trott. Det betydde att jag inte skulle hinna hem till skjussen, men som tur var kunde pappa skjussa mig på motorcykeln direkt till Vreten så jag kom till träningen ändå. Bättre sent än aldrig, eller?
Det öste ner precis hela träningen, så vi hade nog inte en torr fläck på kroppen. Men spelar man i Stenstorp/vreten så kan man ha kul ändå, och det hade vi!

Lägger ut en sjukt stekig bild på mig och sedan när hon skickat den.

Nu ska jag cykla till Hornborgasjön med familjen på picnic, vi har alltid det årets längsta dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna, martins tjej? ;d

2009-06-21 @ 21:30:03
Postat av: FL

Saknar dig <3

Kan vi ses någon dag? Vad gör du imorgon? sms? :)

2009-06-21 @ 22:03:46

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback