IRIS

Jag gick en kvällspromenad med Lisa också igår kväll glömde jag säga, älskar att gå ut sent på kvällarna eller nätterna och bara gå och prata.


Limpan o Lisen <3

Ställde klockan på elva innan jag lade mig,  så var uppe i hysad tid idag. Är bjuden på lunch hemma hso världens bästa Mich klockan 2, så får väl ta och ta på mig något snart och pallar mig iväg. Eller pallra och pallra, jag tar moppen lat som jag är hihi.

Ikväll är det träning i Vreten men Mich är sjuk, Lisa är sjuk och Matilda jobbar så som det ser ut nu så får jag ta moppen helt själv idag. Inte lika kul som att ha någon med sig, men det får väl bli till att dunka musik medans vreten skogarna virvlar förbi på sidorna.
Nu ska jag ialalfall grejja lite, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mich

Du är bra söt du :D

2009-06-16 @ 13:33:58
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: FL

Just like old times :) <3

2009-06-17 @ 12:58:00

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback