GLAD MIDSOMMAR

Solen lyser och klockan är 9.30, självklart blev jag väckt för min naturliga klocka är inställd på efter tolv. Idag är det midsommar och den ska spenderas hemma hos Emma med folket, det kommer bli superbra!



Mamma, pappa och Emil ska snart åka och efter det tror jag faktiskt att jag lägger mig en stund igen. Annars är chansen stor att jag blir trött ikväll, eller imorgonbitti kanske man ska säga för att vara korrekt. 
För visst hör det till midsommarafton att vara uppe från det att solen går ner, tills det att den går upp igen? Det tycker jag i alla fall.

Nu ska jag vinka hej då till de andra, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kvällen kommer bli toppen bra (Y) <3



eller hela natten/morgonen kanske man ska skriva ;D <3



längtar :G <3<3<3

2009-06-19 @ 10:15:02
URL: http://emsanlandin.blogg.se/
Postat av: Michaela

Annars är det stor risk att de blir kinkiga ..



Kabarén snurrar i huvudet på mig! Dagen/Kvällen/Natten ska bl ibäst, du å jag! :D<333

2009-06-19 @ 10:56:34
URL: http://miichaaela.blogg.se/

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback