Med Lisen i samma rum

Efter jag träffat michan tog jag tummen ur arslet och städade mitt rum.
Erkänn att ni är förvånade.
Eller ja, jag plockade ordning i alla fall.
Sedan träffade jag Lisen och det var som det alltid är.
Roligt, tråkigt, spännande, fartfyllt? Vem vet vad den kvinnan hittar på

Just nu letar hon förtvivlat efter ett lypsyl i mitt rum. Vad hon inte vet är att det inte finns något lypsyl här inne.
Skönt att slippa henne en stund.
Och ja, hon knarkar lypsyl.
Jag är en starkare person och står ut med spruckna läppar.

Nu ska vi ... jag vet inte ,Lisen plockade just fram några tändare.
Om ni hör brandbilen så behöver ni ju inte undra.

Ha det gott!


En gammal bild - det var tider det



Kommentarer
Postat av: Feta Lisen

Det var tider det min vän! :D

Tack för gårdagen, ser fram emot lördagen, kolla upp det bara <3

2009-01-07 @ 10:36:19

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback