Snabbare än ljuset

Kvällen igår var jättelyckad.
Efter fem någångång syntes laget på skövdes bowling hall. Jag var på bana med Alex, Ellen och Matilda, och vi var riktigt grymma måste jag säga!
Linda fick i alla fall bäst poäng av oss alla, och hennes lag blev bästa laget, så grattis grattis.
EFter det åt vi och senare åkte jag och lisa och michan hem och såg slutet på melodifestivalen. Fattade itne så mycket av det, utan vi satt mest och pratade. Alltid lika trevligt, förutom att jag fick en tavla i huvudet.
Vid halv ett promenerade jag och Lisa hem i mörkret och jag somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Jag tog med kameran, men upptäckte under kvällen att batterierna var slut. Lyckat!


Kommentarer
Postat av: FL

Åh, det var mys <<3

2009-02-08 @ 13:52:39

Kommentera

Ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Din mailadress

Om du har en blogg, länka här!

Kommentera mera!

Trackback